HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Friday, 2 March 2012

Rindu Kenangan dulu-dulu..;D

Tiba-tiba teringat kenangan silam semasa birthday anak buah aku hari tu, semua wajib pakai baju hitam putih. Bila tengok semua pakai warna yang sama macam tahi cicak lah pula..hahahaah (kejamnya aku..)

Tengoklah gambar kat bawa ni bukan main bergaya lagi semua posing, posing maut gitu..hehehe. Kami adik beradik memang gila fesyen, semua pun taknak kalah, kalau boleh nak tunjuk kehebatan masing-masing siapa paling cantik dalam majlis tu..sebab ada hadiah tau (aku pun taknak kalah..huhuhuh). 

Tapi semua pun kalah, perasan je lebih, konon-kononnya paling comel lah tu.. Tak pasal-pasal kalah dengan budak kecik ni"..heee malunyeee!!!..










1 comment:

  1. HAHAHAHA...Aiiiyaaa.. rindunya time zaman kegemilangan ni!! HAHAHA..Aku mcm badak la pulak d sana..naseb baik skg suda kembali p saiz normal.... huhuhu~ By the way, sgt rindu kenangan itu.... =.="

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page