HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Friday, 9 March 2012

Cepat je tidur..

Sekarang ni aku rasa senang hati sangat. Setiap kali nak tidurkan anak kesayangan aku tu cepat je dia tidur. Tak sampai lima minit dah tertidur. Asalkan tepuk-tepuk sikit belakang badan dia sambil nyanyi lagu Siti Nurhaliza pasti akan tidur cepat lagi-lagi pasang aircond..hehe.
Bila Daniael Mieqael dah tidur, bolehlah Mummy buat kerja lain gosok baju, kemas barang2 mainan Daniael Mieqael, borak dengan Daddy and boleh tidur awal..;D



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page