HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Friday, 30 March 2012

Kelas Asas Solekan Mary Kay

Hari ini aku menyertai kelas solekan asas yang di anjurkan oleh pihak Puspanita, Ukas. Pada mulanya aku join kelas ni saja untuk suka-suka, lagipun bolehlah belajar serba sedikit tentang cara-cara nak pakai mekap ni. Yuran penyertaan pun murah je RM 5.00 setiap seorang, kalau kat luar susah tau nak dapat harga macam ni. Aku pernah masuk kelas mekap BodyShop sebelum ni, yuran penyertaan  dalam RM 120.00 untuk 3 jam, macam tak berbaloi je. Tapi yang pihak Puspanita anjurkan ni memang berbaloi-baloi, menang pula tu..hehehehe.

 Tak sangka boleh menang, dapat no.2 pun jadilah..hehehe

 Dapat hadiah daripada wakil produk Mary Kay

Bersama Datin, wakil pihak Puspanita untuk menyampaikan hadiah kepada pemenang.

 4 peserta yang terpilih dan memberi saingan hebat..huhuhuh

Yeayyyy..kami pemenang kelas solekan tercantik produk Mary Kay

  3 peserta sahaja yang terpilih dan menang..posing terusssssss!




















- Posted using BlogPress from my iPad

2 comments:

  1. aktif puspanita uols kan.. gud..gud.. bes lah camtu..ada kelas mekap seme. :)

    ReplyDelete
  2. A'ah. Aktif jugalah kak.Kitaorang seronok join Puspanita ni, macam-macam ada..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page