HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Wednesday, 14 March 2012

Betul ke ni Ada..

Petang ni nak pergi klinik.
Hati mula berdebar-debar
Betul ke ni ada, tapi tak mungkin
Mugkin sebab aku stress kot
Banyak sangat kerja kat ofis
Hubby dah hepi semacam
Aku pula yang risau
Kalau betul ada syukur Alhamdulillah
Mungkin Allah bagi rezeki lagi..

Dah seminggu aku tak selesa dengan diri sendiri
Badan rasa semacam je
Asal je lepas makan mesti rasa loya
Nak muntah, tapi masih boleh kawal lagilah
Aku tak pernah rasa lagi macam ni
Macam-macam perasaan yang aku rasa sekarang
apa pun tunggu petang ni
Aku harap semuanya berita baik-baik saja..;D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page