HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Tuesday, 13 March 2012

Stress

Pagi tadi aku malas nak buat kerja
Tiba-tiba rasa stress sangat
Apa yang aku buat semua pun serba tak kena
Jadi benci dengan diri sendiri

Call hubby 3 kali tiada jawapan (nak mengadu)
Rasa nak menangis pun ada
Apa yang tak kena dengan aku hari ni?
Tak suka tak suka dengan perasaan ni
Ya Allah apa yang perlu aku buat...

Aku buka iphone hantar sms kat hubby
Masih tiada jawapan
Aku masih menunggu dan terus menunggu
20 minit kemudian hubby balas sms
Tiba-tiba perasaan aku berbunga-bunga
Tersenyum sorang-sorang..hehe
Riangnya hati ini tuhan je yang tahu..

Sms
Aku: Sayang kat mana? Kenapa tak angkat fon..

Balas sms
Hubby: Sori Sayang tengah meeting. Si cantik manis jangan marah tau. Love u, muahhh!!!

Walaupun sms tu ringkas tapi cukup bermakna dan aku suka sangat-sangat. Perasaan stress tadi hilang serta merta..hahahaah



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page