HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Tuesday, 22 May 2012

Kedai 1 Malaysia

Pagi-pagi lagi Mummy dah semangat shopping kat kedai 1 Malaysia..hehehe
Kedai 1 Malaysia dekat je, kat sebelah ofis Mummy je
Itu yang sempat merayau tu, mentang-mentanglah takde kerja..kekeke

Mummy sebenarnya first time masuk kedai 1 Malaysia
Apa yang Mummy nampak barang-barang yang di jual kat sini semuanya murah-murah
Nama pun kedai satu malaysia kan sebab itulah murah kot
 Yang bestnye dalam kedai ni macam-macam ada tau
Harga pun berbaloi-baloi memang tak rugi masuk dalam ni..hee!

Nak bayar pun Mummy sempat posing gitu
Kakak kat depan ni malu-malu pula..
 " Sori ye kak, artis nak ambil gambar sekejap..hehehe "



Tereeenggg!!..Inilah breakfast Mummy pagi ni
Tak nak makan berat-berat sangat nak diet lah katakan
( Macamlah diet sangat padahal kerja Mummy sejak akhir2 ni asyik nak makan je..kuikuikui ;P )



14 comments:

  1. hari tu hubby pun ade beli barang dari kedai 1 Malaysia nie..murah jugak

    mummy berani posing² macam nie..kalau wina, wina maluuuuu eheheheee

    ReplyDelete
  2. opis slalu beli barang kat c2...

    suka sgttttt2 biskut gula 1Malaysia... cicah air teh o, still tasa gebu amat....

    ReplyDelete
  3. mummy tu kat opis kita kan..hehehe

    ReplyDelete
  4. Wina : Mummy tengah excited ambil gambar so perasaan muka malu tu memang takde..hehehe

    Lia : oh yeke. kita tak rasa lagi biskut tu. lia cakap macam ni macam sedap je..esok2 kita nak cuba pula..hehe

    Salmi Khairil :
    Alamak kantoi lah pula..hehe
    kita beli kat ofis u lah, tak nampak u pun..hee

    ReplyDelete
  5. cute la mummy posing depan counter tu... :)

    owh tak pernah jumpa lagi kedai tu.. ;)

    ReplyDelete
  6. Bitt (double IS) :
    hehe.Terima kasih. owh u pun tak pernah pergi lagi lah ni..takpe2 lepasni pasti akan jumpa..hee

    ReplyDelete
  7. rege sama ngan mydin...hehehee...

    ReplyDelete
  8. amboi mummy posing sakan eh..hehe
    mama isha pun tak pernah pegi lagi kedai 1malaysia ni..betul ke murah? kalu jumpa leh ar try masuk nanti..:p

    ReplyDelete
  9. murah sangat ke akak?akak beli kat tmpat lain tak sama ke?

    ReplyDelete
  10. tak pernah lagi masuk kedai 1 Malaysia ni...huhu...

    salam dear,

    tengs drop by my blog n following mine, dtg sini nak follow balik, nice blog!!

    ReplyDelete
  11. salam perkenalan.. i follow you.. =)

    akak pon x pernah lg masuk kedai 1 mesia nie.. murah erk..

    ReplyDelete
  12. Mummy Chubby :
    hehe..i tak pasti harga kat maidin lah.mgkin sama kot..

    ieedaz @ mama_isha :
    hehe..posing sekejap je..;D
    memang murah,kalau masuk memang berbaloi-baloi..

    miloais milo :
    kalau sempat pergilah tengok2 pasti u akan suka..

    Maryam : aah memang murah lah dik tempat kitaorang selalu beli mahal sikit..

    Wahida :
    tq follow balik ye..;D

    Azura :
    tq follow balik ye..;D
    memang murah.singgah2 lah kalau jumpa kedai 1 malaysia..

    ReplyDelete
  13. whoiaaa!murah rupanya..boleh la lps ni beli brg2 dkt kedai 1mesia ni.. :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page