HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Tuesday, 12 June 2012

27 Mei 2012 - Perkahwinan Fazrin & Atylia - Part 1

  Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua

Kawan-kawan Mummy semua sihat ke? Hari ni dah update blog tak, Mummy tak sabar nak terjah..hehe
Mummy harap korang semua sihat dan sentiasa ceria. Hari ni Mummy nak share gambar kat rumah pengantin lelaki pula. Sorrylah gambar pengantin Mummy upload sikit je, gambar yang paling banyak dalam blog ni gambar si mata bulat je..hehehe ;p

Daniael Mieqael pagi-pagi lagi dah rasmi pelamin pengantin..hehehe




Bukan main seronok lagi dia merangkak ke sana sini, Mummy nak dukung pun tak nak tau
Asyik nak bebas je sekarang ni  -__-"

Bila dah penat merangkak barulah nak cari Mummy. Muka pun nampak mengantuk je..hehe
Bila dah penat macam ni Daniael Mieqael cepat je nak tidur

Sebelum majlis bermula, Mummy perlu tidurkan si mata bulat ni, dapat tidur sejam pun jadilah
Sekurang-kurangnya dia ada tenaga sampai petang dan paling penting tak meragam




Hah yang ni muka baru bangun dah siap pakai baju melayu gituuu

Macam biasa bila si mata bulat ni bangun je, memang aktif terus
tak duduk diam tau, ada jelah benda dia nak buat..





Hai kawan-kawan saya nampak hensem tak..hehe ;D


Sampai je ruang tamu, si mata bulat ni tak nak kena dukung nak bebas pula
Lagi-lagi jumpa kawan baru bukan main seronok lagi dia main kejar-kejar dengan budak2 tu
dalam rumah suara diorang jelah yang paling bising..hehehe

















HEHE..Mummy sampai berpeluh-peluh kejar dia tau, langsung tak nak duduk diam


Tengoklah pengantin dah sampai pun dia masih nak main, nak turun..nak bebas macam tadi..
Adoii kesayangan Mummy ni sabar jelah..

" Sabar Sayang, tunggu semua orang dah balik ye, anak Mummy nak main satu hari pun takpe.." hehe




30 comments:

  1. Daniel Miqael tengah adjust awek ke tu? hikhikhikkk

    ReplyDelete
  2. comel miqael.penatlh mummy dia

    ReplyDelete
  3. tggu la esok dh dpt kaki. lg berpeluh2 mummy. same goes with me. bam bam tu membontot je mane mummy dia ni pegi. :D

    ReplyDelete
  4. Wina :
    HAHAHA..Daniael Mieqael tengah adjust awek lah kot..hahaha

    ReplyDelete
  5. Salmi Khairil :
    Thank you. Memang penat sangat tapi seronok main kejar2 dengan dia tau..hehe

    Sue-Rya Qistina :
    Hahaha. Habislah kita kalau diorang ni dah ada kaki,memang penatlah kita kejar diorang..hehe. comel lah si bambam awak tu, geram tau tengok..;D

    ReplyDelete
  6. Nazirah Azeman :
    Kenapa? nampak macam ada masalah ke? i pakai produk semulajadi je..;D

    ReplyDelete
  7. wah..aktif betul ye dia..sempat survey semua awek2 yg ada kat sana..hehe~

    ReplyDelete
  8. dia dah tak sabar tu nak berjalan.hehe

    singgah sini :)
    http://az-meeda.blogspot.com/2012/06/bahagiakan-aku.html

    ReplyDelete
  9. Yana Libra :
    Seronok sangatlah tu tengok ramai awek kat rumah..hehe

    AZ meeda:
    I dah follow..;D

    ReplyDelete
  10. jelesnya tgk orang kawiiiiiiin..... nak kawen jugak! ><

    ReplyDelete
  11. Sedap nama anak mummy yg hensem tu. Kecil lg dah tak mau ddk diam ya. Tunggu dpt kaki... Makin berpeluh lah mummy ;)

    ReplyDelete
  12. Comelnya baby....eeeee..geram2..macam nak cubitttt jer...

    ReplyDelete
  13. Kakak cute. dah follow jugak :)

    ReplyDelete
  14. comelnyer baby tu ! berbaju melayu hijau !

    ReplyDelete
  15. dah follow,..tq ea follow kita,.. comel la baby toh,..>_<

    ReplyDelete
  16. salam perkenalan kembali

    sudah follow u balik..

    chomelnya anak u!!

    ReplyDelete
  17. hye..slam kenal too..hehehe :) thanx awak..don follow yr blog too

    ReplyDelete
  18. Husna follower yang ke 414 :)
    COmel sangat anak mummy.
    Like mother like son :D

    ReplyDelete
  19. smoga pasangan pengantin bhagia hingga akhir hayat..

    comel daniael.. hehe

    Jemput singgah sini http://ejulz-sophieparis.blogspot.com/ k.. kalo berminat inbox ejulz kat fb @ emel kat asrul_harfan@hotmail.com. ^_^

    ReplyDelete
  20. geramnya tengok anak awk comei sgt...
    sy dh follow sini juga...thanks ye

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page