HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Monday, 18 June 2012

Malas Nak Layan!

  Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua



Kawan-kawan, ayat kat atas ni pernah tak korang hadapi?
Kalau ikutkan hati memang sakit hati tau berdepan dengan orang macam ni
Tapi bila fikir-fikir balik untuk apa sakit hati, buang masa je kan
So apa yang Mummy buat, orang macam ni Mummy malas nak layan
Suka hati dialah nak cakap apa pun,
Yang penting Mummy bahagia dengan kehidupan Mummy..
Korang pula macam mana? Suka layan orang macam ni ke?




19 comments:

  1. yang penting ikhlas... klau kita duk fikir ape org akan kata... tak ke mana la kita kan... :)

    ReplyDelete
  2. ape sahaja amalan kite, yg baik mahupun yang kurang baik, hanya kite dan Allah sahaja yang tau...itu yg penting ;-)

    ReplyDelete
  3. i penah kene bile baik dengan bos,org kate membodek.sabar je lah

    ReplyDelete
  4. pernah je. tp lantak p la ngan org camni. cuma, ape yg baik kita jadikan pengajaran. yg buruk jadikan sempadan :)

    ReplyDelete
  5. pernah! bak kata syerwiena jugak, malas Nak Layan..takde faedahnye...
    aku banyak keje lain, hahahhahaa!

    ReplyDelete
  6. of course penah rase camtu!
    takpela mummy, biarla org nak kate ape...org2 camtu mmg tak senang tgk org lain senang, sbb pkran diaorg cam gitu..hehe
    yg penting, kite epy dgn hidup kite kan..!

    ReplyDelete
  7. masa mula2 kena camtu,harus ler sakit hati tapi pas tu set kat mind,x kose nak layan..kalau lagi dilayan,kita yg sakit hati balik..

    ReplyDelete
  8. masa baru terkena harus la sentap..

    tp da wat luahan perasaan kat husband, biasanyer wat dunno jer la ;)

    ReplyDelete
  9. Cari yg terbaik dari pengucapan org yg berkata. Ambil yg baik yg tak baik usah ikut...

    ReplyDelete
  10. pernah dan sekarang tgh berlaku!!..stresss tp amik jalan xmau layan jer...

    ReplyDelete
  11. hirau kan je org yg selalu tak puas hati dgn apa yg kita buat

    ReplyDelete
  12. abaikan org lain nak ckp apa huuu...sy malas nak layan!!!kekekeee

    ReplyDelete
  13. eh u all.. jom join contest ni http://kisahemasputih90.blogspot.com/2012/06/hari-ni-di-beri-seru-oleh-sahabat-ku.html

    ReplyDelete
  14. hy mumy cantik ! mie dah follow blog ") tengs follow mie k.

    ReplyDelete
  15. Bazar : Betul. Sebab tu malas nak layan.

    Wina : Betul. Biarlah kita dan Allah saja yang tau apa yg kita buat.Tak payah nak tunjuk2 betul tak..

    Nazirah Azeman :
    Itu yg tak suka orang macam tu. Dah bos kita senang dengan kita, nak jeles2 buat apa kan..;P

    Sue-Rya Qistina :
    Yup betul. Kita kan dah besar taulah kita nak bezakan mana yang baik dan buruk untuk kita.

    Emme :
    Hahahaha..samalah. Banyak lagi kerja lain nak buat.Nak fikir pasal dia buang masa je..hahaha

    Ieedaz@mama isha :
    Yeayyy janji kita sentiasa hepi..hehehe

    Aquagugurl :
    Betul.Kalau kita layan orang macam ni kita yg teruk sakit hati,so ambil langkah bijak buat tak layan jelah orang macam ni..hee

    Lia :
    hehe.Buat donno je lagi bagus..;D

    Kakzakie :
    Okay kak. yang baik harus diambil..;D

    AngahMie :
    Bagus! tindakan yg bijak.buat tak layan je..hee

    Mama Irfan :
    heee..;D

    Asfaliza :
    yup..betul..

    Mummy Danisha :
    HEHE..Betul malas nak layan!

    Mimieesyeerro :
    Tengs follow kita ye..;D

    ReplyDelete
  16. macam2 kan?kalau rase perlukan perubahan ke positif, kiter buat...kalau org tu memang menyakitkan hati,memang perangai dia camtu..buat do no je..kan kan?

    ReplyDelete
  17. Marina :
    Betul.kalau yg positif kita terima, kalau yg sebaliknye tak payah layan..hehe

    ReplyDelete
  18. manusia xpernah puas hati...
    tapi xpe xnampak cantik dan baik di mata manusia asalkan nampak cantik di 'mata' ALLAH :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page