HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Thursday, 7 June 2012

Selepas Exam BITK

  Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua

Semalam selepas buat exam BITK, inilah kerja Mummy merakam gambar anak untuk menghilangkan stress selepas buat exam..hehehe. Yang bestnya Mummy tak perlu masuk ofis, boleh cuti terusss..hehehe. Sebab setiap kali kita pergi exam ataupun kursus, kerajaan bagi cuti tau tapi siapa yang rajin tu boleh je datang terpulang dengan kita sebenarnya. Sebab tu untung sangat kerja dengan kerajaan ni. Bila dah ada peluang macam ni, buat apa susah-susah lagi masuk ofis Mummy lepak dengan anak lagi besttttttttt!..hehehe ;P
Untuk kawan-kawan semua, terima kasih doakan Mummy semalam ye, Mummy hargai sangat. Sayang korang semua!.  Semoga korang enjoy tengok si mata bulat ni..hehehe






 










12 comments:

  1. super duper cute budak mate bowwwlat nih

    ReplyDelete
  2. bolattt nyer mata miekhael ni! geramm tau!

    ReplyDelete
  3. lega kan bile dah buat exam..skrg tunggu result pulak!

    tapi bile tgk muka anak, terus hilangs stress!

    ReplyDelete
  4. comeellll nyer!! mummy nk pinjam miekhael huhu...

    ReplyDelete
  5. Bukan mata je bulat, pipi pun menggeramkan...

    ReplyDelete
  6. cumilll... geram ja tengok..

    ReplyDelete
  7. alololo.. comelnye... nak cubit2 je pipi tu rase.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. Terima kasih semua. Sayang korang semua sangat2! ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page