HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Tuesday, 24 July 2012

Rezeki Anak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua


Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah..
Syukur ya Allah atas rezeki yang kau limpahkan kepada kami sekeluarga. Memang betullah orang tua-tua cakap, bila dah ada anak rezeki yang kita tak sangka-sangka akan datang tanpa kita sedar. Mungkin itulah yang dikatakan rezeki anak. Setiap anak masing-masing ada rezekinya sendiri. Alhamdulillah anak kedua yang Allah kurniakan kepada kami membawa tuah kepada husband tercinta. Sekarang Husband dah dapat tawaran kerja baru yang jauh lebih baik dari sebelum ni. Mummy bukanlah nak kata tempat kerja lama tak ok, ok juga sebenarnya cuma kali ni lebih ok dan paling terbaik sebab husband dah lama teringin nak kerja kat Syarikat besar, Alhamdulillah akhirnya impian husband tertunai juga. Terima kasih Ya Allah..





24 comments:

  1. rezeki anak2 wieyna, ngan wieyna jugak

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...rezki Allah utk mummy cute sekeluarga.

    p/s: company apa?? hehee... *kepoh!

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. memang setiap anak dkurniakan utk kita ada rezki memasing..

    tahniah utk hubby wieyna

    ReplyDelete
  4. Kegembiraan berganda buat Wina suami-isteri dan sekeluarga pastinya.. Tahniah dari kakak.

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..thanks to Allah, setiap anak tu ada rezekinya..tahniah ye :D

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..tahniah mummy :)

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah..tahniah buat mummy sekeluarga..:)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.. rezeki Ramadhan.. kalau pilihan tu betul teruskan. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  9. tahniah ...alhamdulilah akak..rezeki keluarga :)

    dkna tumpang gembira :)

    ReplyDelete
  10. Congrate mummy..alhamdulillah..rezeki anak!!
    I pun nak preggy jgk la ;P

    ReplyDelete
  11. wah..nak gie merantau la nie yr..best best!! congrats!!

    ReplyDelete
  12. congratz mommy!rezeki anak kan..anak memang bawak rezeki kan =)

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah terima kasih semua. selamat berbuka puasa..;D

    ReplyDelete
  14. benar sekali,. aku setuju dengan pendapat kamu.. ^_^.
    Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  15. Congrats to ur hubby ye..anak2 memang pembawa rezeki kite..:-)

    ReplyDelete
  16. Congrats to both of you...alhamdulillah.

    ReplyDelete
  17. thniah mummy n daddy..setiap anak ada rezekinya sndiri..smoga murah rezeki

    ReplyDelete
  18. tahniahhhh.......mmg rezeki anak....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page