HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Monday, 9 July 2012

Floria Putrajaya 2012 Memang Best!

  Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua

Isnin yang sangat-sangat membosankan. Mummy bukan bosan sebab tiada kerja, tapi bosan sebab banyak sangat kerja yang sedang menunggu. Dahlah semalam tak cukup tidur, si mata bulat tu tiba-tiba je segar dalam jam 4 pagi selepas Mummy bagi minum susu, tak nak tidur pula tu nak ajak kita potpetpotpet pula, tapi demi anak tersayang layan jelah. Akibatnya hari ini kami suami isteri tak cukup tidur -___-"

Mummy sebenarnya nak share dengan korang betapa terujanya Mummy dengan festival bunga yang diadakan di putrajaya baru-baru ni. Sebenarnya festival bunga ni setiap tahun ada tapi tahun lepas Mummy tak sempat tengok sebab Mummy tengah sarat mengandung. So kali ini Mummy memang tak nak lepaskan peluang yang ada, kebetulan pula member bawa kamera apalagi Mummylah orang pertama yang tak sabar-sabar nak posing..kahkahkahkah! ( Eh macam siok sendiri pula..hehe ). Yang bestnya tempat pesta bunga ni dekat sangat dengan ofis Mummy, jalan dalam 2 minit macam tu dah sampai. Mummy memang terpukau dan terpesona habis dengan keindahan taman-taman yang pelbagai jenis bunga indah dan penuh warna warni tu tau, Mummy rasa macam jakun pun ada..hahahaha. Oklah ini gambar-gambar comel yang sempat Mummy rakam bersama member Mummy kat ofis. Tata! ;')



























20 comments:

  1. SEMUA CANTIK.. PLUS EMPUNYA BADAN PUN CANTIK.. PHOTOGENIC SUNGGUH :)

    ReplyDelete
  2. mummy lagi cantek drpd bunga-bunga tu hiksss!

    ReplyDelete
  3. Phewitttt...sweetnya mommy nih. Tak lekang ngan peace dia tu ☺☺

    ReplyDelete
  4. agreed ngan wina=======mummy lg cantik dr bunga2 tuh

    p/s:wina pun cantik

    ReplyDelete
  5. eh eh..mummy ni keje kat putrajaya rupanye ye..sama lah kita :)

    eee cantik lah kan bunga2 kat floria ni..n tuan punya badan pun comeii je bergambar ehehe

    ReplyDelete
  6. wah best nyew g pesta Floria..sye yg dekat pon x sempat nak g..hehehe

    ReplyDelete
  7. taun lepas pergi...
    semalam g putrajay ingat nk singgah..sekali tgk parking full, malas la nk menapak jauh..so terus cancel just bawa aryan g area pullman tu jee...hihihih

    ReplyDelete
  8. tak penah pegi pun pesta floral ni

    model sama cantik ngan bunga ;)

    ReplyDelete
  9. kita tak pernah pun pegi pesta bunga ni. teringin gak nak pergi nanti

    ReplyDelete
  10. wow..cantek2 pic..model yg posing2 tu pun cantek jugak! :)

    ReplyDelete
  11. bunga2 tu da cukup chantek tp nmpk super shantek biler model yg posing tu chantek...

    ;)

    ReplyDelete
  12. Cantik..xpnh ada peluang nk dtg sini..huhu

    ReplyDelete
  13. Kawaii model munger ni ngeee
    Sure wangi bau fresh flower ni khen

    ReplyDelete
  14. cantik~

    tak panas ke kak? huhu~

    ReplyDelete
  15. Meriah dgn bunga-bunga - cantik:)

    ReplyDelete
  16. huhuhuhu..x berkesempatan nak pegi!! mencik tau. sob sob...

    tuan tanah pun cantik sgt!!

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. best kan p sni..tp sy xp siang..sy p mlm je

    ReplyDelete
  19. best kan p sni..tp sy xp siang..sy p mlm je

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page