HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Tuesday, 3 July 2012

Sekadar Renungan Bersama

  Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua


Hidup tak selalunya indah. 
Kadang-kadang kita diatas dan kadang-kadang kita dibawah. 
Apabila kita diatas janganlah kita sombong dan berlagak sangat dengan apa yang kita ada. 
Bersyukurlah kerana kita diberi peluang untuk mendapat apa yang kita nak. 
Apabila kita dibawa pula janganlah kita berputus asa mungkin itu semua ujian dariNya. 
Dengan kelemahan kitalah kita akan cuba untuk menjadi yang terbaik dan kuat 
Dan cuba berusaha dapatkan sesuatu yang kita inginkan dengan hati yang ikhlas.
Kawan-kawan semua jangan lupa renung-renungkan ye..TATA!  (^^,)
 






16 comments:

  1. renung-renungkan n slamat beramal ?^_^.... tetap maintain cantik..hehe

    ReplyDelete
  2. true.....kdg2 kite di atas,kdg2 kite di bwh.bile dh kat atas tuh,jgn lupe pandang bawah.

    ReplyDelete
  3. betul tu.. tp ada sesetengah bile berada kt atas die da lupe yg die mungkin akan duk kt bawah. mintak dijauhkan..
    terima kasih atas peringatan :)

    ReplyDelete
  4. Sambil kakak merenung apa yg Wiena katakan kakak renung juga mata wiena sama dgn mata Daniel sebenarnya:D

    ReplyDelete
  5. agreed wit u
    dah d atas pandang la rumput di bumi jugak...

    ReplyDelete
  6. kata-kata indah dari wanita yg cantik :D

    ReplyDelete
  7. sangat setuju...mummy pun skang tgh berdepan ngan orang camtu gak.perasan bagus ok.tapi better senyap jela,malas nak layan..

    ReplyDelete
  8. sentiasa merenung kelemahan dalam diri membuat kite sempurna dlm kehidupan ini..chill

    ReplyDelete
  9. Mama irfan :
    Terima kasih. Ingat jangan lupa renung-renungkan tau..hee

    Nazirah :
    Betul. takkan asyik nak pandang atas je kan..

    Naniey :
    Sama2..;D

    Kakzakie :
    Betul ke ni kak. tetiba bangga pula..heheeh

    Lady :
    hehehe..kena pandang rumput juga ke?rasa kelakarlah pula..comel je awak ni kan..hehe

    SueRya Qistina :
    Secantik mama Qistina jugak..;D

    Mummy Chubby :
    Orang macam tu memang sentiasa ada di mana2. Mummy memang bijak ambil langkah malas nak layan, buang masa je kan..

    Chenta :
    Betul2 sangat setuju!

    ReplyDelete
  10. renung-renungkan & selamat beramal..hehe~ :P

    ReplyDelete
  11. salam gan ...
    menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
    di tunggu kunjungan balik.nya gan !

    ReplyDelete
  12. renung renungkan selamat beramal=)

    ReplyDelete
  13. slmt beramal..
    mummy tetap vogue ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page