HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Wednesday, 25 July 2012

Wordless Wednesday - 1

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua

Setiap pagi sebelum Mummy Daddy pergi kerja, Daniael Mieqael akan duduk dalam walker
untuk buat senaman pagi dengan aktifnya.









Daniael Mieqael Sekarang ni dah pandai tau, Mummy Daddy keluar je dari rumah mulalah nak menangis,
cepat-cepat kejar Mummy Daddy dia sampai pintu, nak ikutlah tu. Dia ingat Mummy Daddy
nak keluar jalan-jalan agaknya padahal nak pergi kerja..hehehehe




13 comments:

  1. Seronoklah Daniel raya ini mesti kumpul banyak duit raya..

    ReplyDelete
  2. Wah ya tak ya juga kan kakzakie. Mummy pula yang excited nak dapat duit raya tu..hehehe

    ReplyDelete
  3. comelnya daniel ni...mcm anak mat salleh huuu

    ReplyDelete
  4. alolo.. sian kena tinggal.. bagus daniel, pagi2 da bgn :)

    slm 5 ramadhan :)

    ReplyDelete
  5. Alolooo omeynya daniel, enjoy main toys dia...hehehe gigit skit bley...

    ReplyDelete
  6. sama lah dgn bam bam saya tu. pantang nmpk mummy n babah dia bersiap, dia pun sibuk mintak dukung. kdg2 merengek n nangis x henti. hehehe

    ReplyDelete
  7. cantik car walker daniel..kt mana beli?

    ReplyDelete
  8. Klo danial ikut mummy gi keja, tak boleh lah suma org buat keja ☺☺

    ReplyDelete
  9. nak tnya, tadi ada p hosp putrajaya kah sbb mcm mummy Daniel jer pg td.. nk tegur, segan ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page