HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Wednesday, 1 August 2012

Hadiah Mama Papa #2

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua

Daniael Mieqael seronok sangat dapat banyak baju Raya dari Mama Papa.
Nampak gayanya Daniael Mieqael beraya sakanlah tahun ni..hehehehe


 " Terima kasih Mama, terima kasih papa. Daniael Mieqael sayang Mama Papa..Muahhh! "
 
Amboi eksyennya dia, mentang-mentanglah dapat banyak baju Raya..










Kawan-kawan semua dah shopping baju raya untuk anak-anak tak?
Mummy tak shopping apa-apa lagi untuk Daniael Mieqael ;(

19 comments:

  1. baru beli sikit2.huhuhuhuhuhu.baru beli sikit,apak nyer dah bising.hukhukhukhuk

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHA.Baru beli sikit papa sibambam dah bising2 ye,alah bukannya selalu..

    ReplyDelete
  3. gmbr eksyen tu cute.. :) hehe.. byknye baju... mesti hensem daniel pakai baju melayu..

    Slm 12 Ramadhan Cute Mummy

    ReplyDelete
  4. Amboiii, banyak baju dia. Haha. Fie pun dah beli sikit2. Tinggal sampin je belum :)

    ReplyDelete
  5. gmbr no. 2 tu, chumelll abes...

    ReplyDelete
  6. hadoiii...
    hihihihi...
    majoriti kaler biru utk budak comel tu ya!
    takpe mmummy, tahun depan punya raya lagi sakan sopping utk adik dia skali!

    ReplyDelete
  7. ros xbeli agi.. bru duk wat senarai :P suka tgk bju daniel :P

    ReplyDelete
  8. Wah banyaknya baju raya danial. Raya sakaln lah thn nih. Blh kumpul duit raya byk² ☺☺

    Saya tak beli lagi...huhuhu...

    ReplyDelete
  9. banyaknya baju raya dia erk??kasi auntie satu!!

    ReplyDelete
  10. heheh.. bayk dah baju nye tu.. raya sakan la tahun ni.. kiut je muka eksyen tu :)

    ReplyDelete
  11. saya dah beli baju utk anak2. tinggal utk diri sendiri n hubby je. yg pastinya kami menyambutnya serba sederhana je.

    ReplyDelete
  12. Huiii... banyaknya baju Daniel. Kenapalah mummy Daniel kata tak shopping lagi. Dah terlebih-lebih tu auntie tengok:)

    ReplyDelete
  13. Amboiii sakan bergaya la raye nnti yer :-)

    ReplyDelete
  14. comelnye daniel nie la!
    geram..hehe

    ReplyDelete
  15. wah! pandai dia wat muka..shomell...

    ReplyDelete
  16. amboi banyaknyer baju..sesuai baju2 tuh ngan daniel=)cumil...dah cukup 2 buek rayo sebulan=)

    ReplyDelete
  17. amboi, banyaknya baju raya dia~~~ hehe :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page