HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Thursday, 13 September 2012

Aidilfitri 2012 - Raya ke 7

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua

Ok Entry seterusnya pasal raya ke-7 pula yang bagi Mummy sangat best!
Dah lama rasanya tak pergi pantai dengan family
So masa cuti sakan hari tu inilah kesempatan Mummy
dan adik beradik yang lain pergi picnic kat tanjung lipat..huhuhu
Pantai ni tak jauh sangat dari rumah dekat je, 6 minit macam tu sampailah
Kalau ada apa-apa masalah senang je nak patah balik..hehe

Malam tu adik beradik Mummy dah siapkan apa yang perlu
Adik-adik Mummy semua ni rajin tau, tak perlu nak arah-arah buat itu ini
masing-masing dah tau nak buat apa, senang ada adik beradik macam ni
Mummy pula tak buat apa-apa, goyang kaki je..hahahaha
Takdelah..Mummy sibuk layan si mata bulat yang tak duduk diam tu
Kalau Mummy tak layan habislah satu rumah tu dia buat kecoh
Sebelum dia buat kecoh baik Mummy layan sebaik mungkin betul tak..hahaha
Oklah jom kita layan gambar-gambar kenangan terindah ni
Harap kawan-kawan semua enjoyyyyy!..;D

Sayang Daddy dunia akhirat!..


Wah pagi yang sungguh indah..
Daniael Mieqael pun tak meragam sangat pagi tu
Senang hati Mummy Daddy bawah dia pergi pantai

Daniael Mieqael muka baru bangun tidur,
Masa ni Daniael Mieqael tak mandi lagi tau, kami terus bawah dia ke sini..

Semangatnya si bushukk- bushukkkk Mummy ni..hehehe



" Kami Sayang Daniael Mieqael! "



" Mummy cepatlah Mummy..Daniael Mieqael nak main kat pantai.."
" Ok ok kita tukar baju dulu ya sayang.."

Nampak sangat kesayangan Mummy ni tak sabar-sabar nak main kat pantai..hehe

Hah..Daniael Mieqael siap pakai baju swimsuit gitu
Comel tak comel tak..hehe. Geram je tengok gambar ni..;p



Daniael Mieqael pun sibuk nak main pasir..hehehe



Amboi seronoknya diaaaa..









14 comments:

  1. Best..Kakal pun suka pergi pantai :)

    ReplyDelete
  2. alolooo..sweet nyer mummy & asben! ;)

    ReplyDelete
  3. Sweet couple & happy family...suka tgk ☺☺

    ReplyDelete
  4. Belum berjalan lagi dah ligat Daniel ni. Kalau dah berlari semputlah nak kejar dia..

    ReplyDelete
  5. 1 happy family.. semoga berbahgia selalu ye sis..

    ReplyDelete
  6. wahh bestnya berkelah-kelah ni... Romantik ek tgok pic :) hihihi

    ReplyDelete
  7. sukanya tgk gambar2 tu semua =)

    ReplyDelete
  8. ala bestnyer berkelah sefamily.. anak2 gembira ibu bapapun gembira..

    ReplyDelete
  9. alahaii cute n sweetnya mummy satu family nihh...

    ReplyDelete
  10. happy family
    meriahhh

    p/s::ai need ur email for invitation nnt drop kat comment ai k...thanks

    ReplyDelete
  11. happy families!! :)
    syok dpt main air miqael

    ReplyDelete
  12. one happy family!
    sweet je tgk gambar korang tau.
    nnt nk bwk bam bam g pantai jugaklah.
    dulu mase preggy kan dia, slalu swimming kt pantai. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page