HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Thursday, 6 June 2013

Instagram!


Salam Sayang semua!




" Sher, apa nama instagram ko, tak jumpa pun.."
" Wynn kenapa bha instagram kau tu susah betul mau cari, paning kepala sia ini" (bahasa sabah..hehehe) 
" Kak Wynn, mana instagramnyeee..takde pun! (Adik sendiri pun tak jumpa sabar jelah..hehe)

Okay orang asyik tanya kenapa nama instagram kita susah nak cari.
Haaaa inilah instagram kita. Bukan susah pun nak cari, senang je sebenarnyaaa.
Yang buat korang pening tu sebab ejaan nama kita kot..hehe
Lepasni jangan bising-bising lagi tau pasal instagram kita  
Semuanya dah ada depan mata tinggal nak klik..klik je..hehe :')

Siapa yang tak follow kita lagi tu..jomlah follow!
tak payah segan-segan okay :')

Okaylah kesayangan Mummy semua..jumpa lagi..Tata!



6 comments:

  1. ye la kot, maybe sebab ejaan nama awk susah sikit. hehehe

    ReplyDelete
  2. pyh beno nk ngingat ejaan nyer tuh. ... akak takmo follow, sbb tak blh follow ahak2
    tepon pun cap ayam

    ReplyDelete
  3. hye salam kenal..meh kite follow mgfollow,,hehee :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page