HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Tuesday, 2 September 2014

Bila Anak Ramai


Assalamualaikum...

Anak dah tiga...
Kegembiraan kami suami isteri semakin bertambah.
Tak pernah bayangkan pun akan satu hari nanti
kami akan mempunyai anak seramai ini.
Syukur atas kurniaan ini.
Anugerah yang ALLAH berikan kepada kami
akan kami jaga sebaik mungkin walaupun mungkin akan
 melalui bermacam-macam cabaran untuk besarkan anak-anak.
Syukur alhamdulillah rezeki kami suami isteri semakin bertambah.
Memang betullah orang tua-tua cakap
Bila dah ada anak rezeki yang kita tak sangka-sangka
akan datang tanpa kita sedar.
Mungkin itulah yang dikatakan rezeki anak.
Setiap anak masing-masing ada rezekinya sendiri.
Jangan takut tambah anak ataupun kalau tetiba mengandung tanpa sedar
(seperti yang terjadi dengan Mummy..heehee) 
Bila anak semakin ramai
InsyaALLAH rezeki pun akan bertambah-tambah..
Sekarang ni Mummy masih dalam pantang, tak sampai sebulan lagi pun.
Mummy berpantang seperti biasa selama seratus hari.
Anak pertama dan kedua pun sama, Mummy berpantang selama ituuuu :'(
Tapi takpe, untuk kebaikan Mummy juga
agar sentiasa kelihatan cantik menawan dalam dan luar..tehehe
Ok kesayangan Mummy semua..Babai!

18 comments:

  1. seronoknyer mude2 anak dh ramai... jeles tau
    jaga diri tak sbr nk tgk mummy ngn bby baru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada muda. Kita dah tualah. Sebab tu cepat-cepat tambah anak..hehe. kita dah upload gambar baby tuu. Gambar Mummy kemudian pula lah.. :)

      Delete
  2. Replies
    1. Alahai sayang datang jelah tak payah segan-segan..

      Delete
  3. Replies
    1. Gambar baby dah upload. Silalah tengok puas puas..hehe

      Delete
  4. Dashboard kakak dah tunjuk gambar baby senyum tapi bila klik link keluar ini tanpa gambar...
    Tahniah Wieyna..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry akak. Ada kesilapan sikit. Apa pun terima kasih kak!

      Delete
  5. sama dah dgn kita..ada 3 org jugak..sep sikit..hehehe

    ReplyDelete
  6. congrats dahs elamat bersalin anak ketiga..=)

    ReplyDelete
  7. Tahniah mummy.. bestnya anak ramai.. Ros suka... Doakan untuk Ros yer :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page