HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Wednesday, 8 October 2014

Wordless Wednesday 20 : My Heroes!



8 comments:

  1. Comel-cute-sweetlah semuanya
    Geram macam nak gomol juga:)

    ReplyDelete
  2. alololo..cutenya...putih2 hensem anak2 awak..hehehe
    ehhh..abg ngah nape dah susut sikit badan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaa tak putih pun. Kulit anak kita biasa biasa je. Dalam gambar je putih. Anak kedua Dannish Riffqie dah makin aktif sebab tu dah susut. Takpelah janji sihat kan :)

      Delete
  3. seronoknya.bila 3 mesti riuh rendah suara mereka. kak ni ada 2 hero dah besar...rindu suara mereka, bermain dan melompat masa depa baya2 anak mummy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan suara tiga hero ni je suara mummy daddy sekali riuh rendah..hehe. Itulah kak time umur umur macam nilah kita akan rindu. Bila semua dah besar mesti dah tak seriuh ini kan..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page