HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Thursday, 18 June 2015

Puasa Pertama.

Assalamualaikum.



Semalam adalah sahur pertama dan ini juga kali pertama dalam hidup Mummy sahur sorang sorang tanpa insan insan tersayang..sob..sob..sob..T______T. Nangis tak berlagu lagi semalam. Tetiba je sedih teringatkan family. Rindu yang amat. Takpelah dah nasib Mummy macam ni. Niat berpuasa tetap kena teruskan.

Sebenarnya hari ini Mummy nak mengambil kesempatan untuk memohon ampun dan maaf pada korang semua seandainya Mummy pernah melukakan hati sesiapa sahaja termasuklah yang sudi baca blog ni. Kosong kosong tau! Jangan simpan simpan dalam hati tak baik tau..

Okay babai kesayangan semua..Selamat berbuka puasa.






4 comments:

  1. Salam Ramadhan buat Super Cute Mummy . Semoga diberikan kebahagiaan selalu .

    Nadh .

    ReplyDelete
  2. cantiknya tudung tu mummy.... beli kat mana ..selamat berpuasa to u too

    ReplyDelete
  3. cik abg nyer outstation lg yek? sabo lah yek dik.... jnji raya nnti meriah bersama keluarga

    ReplyDelete
  4. salam ramadhan buat mummy....sabar ye mummy..raya thn ni sure di sabah kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page