HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Tuesday, 27 October 2015

Dannish Riffqie Hafal ABCDEFG...

Assalamualaikum.

Dannish Riffqie anak yang bijak dan paling senang nak ajar. Setiap malam sebelum tidur anak anak wajib baca dan hafal ABCDEFG... Kalau tak pandai pun takpe, Mummy tak marah pun.. Mummy cubit sikit sikit je..hehehe. Mula mula nak fokus Daniael Mieqael je sebenarnya baca ABC setiap malam. Tapi Dannish Riffqie lebih berminat baca ABC walaupun waktu tu berterabur jugalah ABC dia..comel okay!

Oleh kerana setiap malam wajib baca dan hafal ABCDEFG..akhirnya budak bijak ni berjaya hafal A-Z dengan sangat cemerlang! dan umur Dannish Riffqie waktu tu baru masuk 2 Tahun tapi dah hafal ABCDEFG dengan baik. Mummy sangat sangat bangga dengan kejayaan Dannish Riffqie, anak paling bijak ni..Syabasss Anak!!!

Video kat bawah ni dah lama sebenarnya. Saja nak share kejayaan Dannish Riffqie berjaya hafal ABC. Sebab Mummy betul betul bangga dengan anak bijak ni..Syukur Alhamdulillah.








8 comments:

  1. clever boy...nama ank awak mcm nama anak akak la..spelling je beza :)

    ReplyDelete
  2. Alaaaa...tak boleh tgk lah video tu mommy cantik. Tahniah danish. Dah bley hafal ABC ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Youtube tak okay kot sebab tu tak boleh buka. Terima kasih mommy gojes!

      Delete
  3. tak leh bukak vid...bagusnya dah tau abc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Youtube tak okaylah daling. Itulah tak sangka pun dia boleh hafal ABC. Mami bangga sangat kat dia.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page