HOME Daniael Mieqael Dannish Riffqie Rayyan Ashraff Family and Friends My Bloglist Pregnancy Moments

Wednesday, 11 November 2015

Wordless Wednesday 30 : Mummy Ratu Selfie..Tehehehe




Bila aku pakai shawl ala ala artis ni ramai pula yang ingat Mummy seperti anak dara berumur 20an. Padahal nak masuk 35 tahun dah. Anak pun dah nak masuk keempat..Opppsss tigalah..hehehe. Okay babai :-)


11 comments:

  1. mana tau betoi yg ke empat..inshallah kan...mmg cumil pon mummy ni..kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berdebar nak jawab..hehehehe. InsyaALLAH kalau ada rezeki...

      Delete
  2. hihihi..cun bah..mummy gojess... :):)

    ReplyDelete
  3. memang nampak muda la sis..
    umur kita beza setahun je ek..hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umur kita lebih kurang sama je walaupun beza setahun. Takpe umur je lebih tapi tetap dan masih nampak muda remaja..hehehe

      Delete
  4. btl ke anak nk msk 4? waaaaah

    heheheh alah selfie pun kt hp sndiri... kite jgk yg tgk hari2 heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam henpon kita ni penuh dengan gambar sendiri dan anak anak je kot. Kadang kadang sampai tak boleh ambil gambar dah sebab dah penuh dan terpaksa delete mana yang tak comel..hehehe

      Delete
  5. Salam singgah Jumaat mummy gojess...memang lawa lah...tak sangak rupanya dah ada anak tiga....hihi...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page